Hardware voor de agrarische sector

Experience design at scale

De hardware is eveneens een belangrijk onderdeel van een goed functionerende IT-omgeving. Ook op dit gebied kunnen we (agrarische) bedrijven op allerlei manieren helpen en ontzorgen. Ze komen vaak naar ons toe met de vraag wat wij adviseren aan type hardware. Vanuit die vraag gaan we met de klant aan tafel zitten om te bepalen wat hij nodig heeft. Uiteindelijk rolt daar een gedegen advies uit. Het goede nieuws? We kunnen alles leveren wat je nodig hebt.

HP Reparatie service

Wij voeren reparaties uit op jouw defecte hardware en als gekwalificeerd en erkend HP reparatie partner kunnen wij een HP systeem binnen garantie weer snel, vakkundig en kostenloos in orde maken. Eventueel met de nieuwste updates en het overzetten van instellingen en gegevens. Geen garantie of HP? Ook dan staan we met onze reparatie service voor je klaar.

HP saleS partner

Door ons partnerschap met HP kunnen we kwalitatief hoogwaarde apparatuur van dit topmerk leveren. En dit wordt ondersteund door ons team van uitstekend getrainde en gecertificeerde techneuten. Je kan dus vertrouwen op goed geinstalleerde en geconfigureerde producten. Zo kun je direct aan de slag met je nieuwe hardware.

Neem contact met ons op voor een goed en vrijblijvend advies over je wensen, dat voorkomt keuzestress.

De meerwaarde van de online back-up van TamCom

De online backup software is gekoppeld aan een management tool hierin zijn de backup taken van alle klanten zichtbaar. Indien er problemen voordoen met het maken van de dagelijkse back-up worden deze gerapporteerd. Op deze manier kan TamCom preventief ingrijpen om deze taken weer te herstellen. (TamCom zal met zorgvuldigheid deze dienst uitvoeren en bewaken, echter kan TamCom niet aansprakelijk gesteld worden voor het functioneren van de back-up software en de beschikbaarheid van de online back-up bestanden.)

Beste klant,

Vanwege ons jaarlijkse personeelsuitje zijn wij vandaag (27-9) vanaf 11:30 uur gesloten. Maandag zijn wij vanaf 08:00 uur weer bereikbaar en staan wij u graag weer te woord.

Bent u een Lely-klant en heeft u een urgente storing, neem dan contact op met uw Lely Center via het Lely storingsnummer.

Bent u een mkb-klant en heeft u een urgente storing, meldt deze dan via [email protected] en wij bellen u z.s.m. terug.

Wij hopen op uw begrip,

Vriendelijke groet,
TamCom ICT Services B.V.