Support op T4C / Horizon

support: hoe werken we?

TamCom levert en onderhoudt als vaste IT partner van Lely computersystemen en servers speciaal ingericht voor het managementsysteem Time for Cows (T4C) of Horizon van Lely. Het overgrote deel van alle klanten van de Lely Centers wordt jaarlijks door ons bezocht voor preventief onderhoud. Op deze pagina lees je alles over hoe deze support geregeld. Wanneer kun je bij ons terecht?

T4C/Horizon Support: wat kan je wel/niet verwachten van TamCom?

Wij verzorgen namens Lely Benelux de technische support op het T4C en Horizon programma aan de Lely Centers. Onze specialisten komen zelf uit de agrarische sector en met als  ‘thuisbasis’ een melkveebedrijf met A5 robots hebben we kennis van zaken. Niet voor niets luidt onze slogan: ICT met boerenverstand.

Heb je als Lely klant vragen over het gebruik van T4C/Horizon of ervaar je problemen met het programma? Neem dan altijd eerst contact op  met het Lely Center. In veel gevallen is het Lely Center in staat jouw vraag te beantwoorden, een advies te geven of een probleem te verhelpen.

Kan een probleem niet direct verholpen worden? Dan zal Lely Center dit probleem doorzetten en mogelijk laten nakijken door onze specialisten. De support die we namens Lely Nederland verlenen, kan niet rechtstreeks bij ons aangevraagd worden.

Heb je geen probleem met het T4C/Horizon programma, maar wel met het PC systeem, dan kan je uiteraard op onze directe support rekenen.

De meerwaarde van de online back-up van TamCom

De online backup software is gekoppeld aan een management tool hierin zijn de backup taken van alle klanten zichtbaar. Indien er problemen voordoen met het maken van de dagelijkse back-up worden deze gerapporteerd. Op deze manier kan TamCom preventief ingrijpen om deze taken weer te herstellen. (TamCom zal met zorgvuldigheid deze dienst uitvoeren en bewaken, echter kan TamCom niet aansprakelijk gesteld worden voor het functioneren van de back-up software en de beschikbaarheid van de online back-up bestanden.)